Zwrot i reklamacja

Adres do zwrotów zamówień:
Medimas.pl SKYTRAX Adam Ryborz Kolejowa 19 40-601 Katowice

Towar proszę odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu (przede wszystkim rogi cięższych produktów - na przykład stołów do masażu). Jeśli towar nosi ślady użytkowania, zostanie zwrócona kwota pomniejszona o wartość odpowiadającą zużyciu. Oczywiście mogą Państwo zapoznać się z właściwościami i funkcjonalnością zakupionego towaru w takiej samej formie jak w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym. W takiej sytuacji otrzymają Państwo zwrot pełnej kwoty.

24 miesięczny okres gwarancji obowiązuje przy zakupie na paragon. Kupując na fakturę, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

Zwrotu towaru można dokonać do 14 dni od otrzymania zamówienia (również w przypadku zakupu na fakturę). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać mailem, tradycyjną pocztą lub zwracając towar w ustawowym terminie. Do paczki proszę włożyć formularz reklamacyjny (to jest kluczowe dla szybkiego rozpatrzenia reklamacji).

Wymiany towaru można dokonać do 14 dni (również w przypadku zakupu na fakturę). Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu proszę odesłać na nasz adres.

Jeżeli towar / opakowanie zostaną uszkodzone podczas transportu, należy spisać protokół szkody w momencie odbioru paczki (w obecności kuriera). W sytuacji, kiedy kurier nie wypisze protokołu szkody, proszę odmówić przyjęcia przesyłki. Jeżeli szkoda została zauważona dopiero po odbiorze paczki, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem w celu wypisania protokołu szkody. Reklamację zgłasza odbiorca, reklamacje składane przez nadawcę nie są uwzględniane.